اکورد گیتار

اکورد گیتار
جدید ترین اکورد های گیتار 
Links

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گیتاریها و آدرس guitariha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





A                        F#m                              Bm
به هوات هنوزم عاشقونه چه تنها شهرو قدم میزنم
 
A-D                           A          G7                    Em
دیوونه وار تورو صدا میکنم سکوت شهرو بهم میزنم
 
A                              F#m    Bm7                           Bm
من اشتباهی به تو دل نبستم دل به تو دادم که تو هم بشکنی
 
F#m----G--------Em       Bm                          G
از هر طرف برم به تو میرسم تویی که آخرین پناه منی
 
Em                       A        F#m                  Bm
هنوزم با عکسات تو بارون تو این کوچه ها راه میوفتم
 
E                              A         F#m               Bm
همیشه تو قلبم میمونی این حرفو به هیشکی نگفتم
 
E                      A          F#m            Bm
نفسهامو پای تو میدم که خندت به دنیا می ارزه
 
Bm         G               A             F#m                    G
یجوری بهت تکیه کردم که پشت یه دنیا بلرزه
 
A-Bm                   Bm------A------Em           Em
تو هر وقت نباشی رسیدم به بن بست
 
F#              D-----A--------Em      Em
قشنگتر از حست تو دنیا مگه هست
 
A                 G        Em
تویی که تنها تکیه گاه من هستی
 
Bm----A--------F#m
تو هم چشم به راه من هستی
 
Em                  F#m
هستی ، همیشه هستی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 17 خرداد 1394برچسب:, ] [ 16:54 ] [ بهنام قدری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

بهنام قدری هستم و 17 سال سن دارم.علاقه شدیدی ب موسیقی دارم و ب همین علت این وبلاگ را ثبت کردم.لطقا نظر بدهید:)
Blog Custom

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





Online User

كد ماوس

.